Picture
_  Oto 5 prostych kroków jak stworzyć Google + dla firmy:

1. Konto

Wybierz dostępne konto na Gmailu radzimy aby nie tworzyć strony firmowej za pomocą starego konta np. takiego jak osobiste konto na Gmailu. Zamiast tego wybrać konto które jest dostępna dla wielu członków działu np. marketing@gmail.com i użyć go do utworzenia strony. Administracja Google + Strony  nie jest obecnie tak zaawansowana, jak na Facebooku (która pozwala na przypisanie wielu administratorów strony) dlatego tez w Google + należy wybrać konto hosta, który sprawi, że ​​strona będzie dostępna dla wielu osób do zarzadzania nią. Google już rozpoczął pracę nad tym aby było tak jak na Facebooku czyli wielu administratorów ale ta opcja nie jest jeszcze dostępna. 

2.       Tworzenie strony

Odwiedź http://plus.google.com/pages/create i postępuj zgodnie z instrukcjami. Podobnie jak na Facebooku tworzenie strony następuje przy pomocy kreatora. Wybierz najbardziej odpowiednią opcję aby sklasyfikować swój biznes.

3.       Dostosuj swój profil publiczny

Trzeci etap polega na dostosowaniu profilu publicznego czyli twoje motto firmowe, wstawienie loga. Krótki opis działalności.

4.       Promocja

Po utworzeniu szkieletu strony Google + możesz zacząć promować swoją stronę. Jednak powinieneś dostosować stronę jeszcze bardziej i udostępnić kilka aktualizacji przed rozpoczęciem promocji. Promowanie pustej strony, nie jest dobrym sposobem na to aby przekonać ludzi. Tak więc firma powinna zainwestować czas na dostosowanie strony i podzielić się kilkoma wartościowymi linkami przed rozpoczęciem promowania całej strony.

5.      Start

Na najbardziej podstawowym poziomie, to naprawdę wszystko, co trzeba zrobić, aby strona została uruchomiona. Jednak jak każdy inteligentny marketingowiec wie, że "podstawowy" zazwyczaj nie jest wystarczający. Inteligentny marketingowiec rozumie znaczenie dostosowania strony, aby nie tylko była bardziej atrakcyjna, ale również bardziej wartościowa. Jednak trzeba pamiętać ze Google + to sieć społecznościowa. Chociaż każda sieć społecznościowa  ma swoje specyficzne niuansy i zachowania, wiele z tych praktyk będzie nadal obowiązywać np. regularne promocje, ciekawe linki, prowadzenie ciągłych rozmów  ze swoimi fanami, angażowanie się itp.

Dlatego też każda firma powinna zmierzyć i dostosować swoją strategię oraz zoptymalizować swoją obecność na podstawie własnych wyników i celi które zostały postawione. 

Dodaj mnie na Google+  , Twitter i LinkedIn

 

 


|
 


Comments




Leave a Reply